2015年3月23日 星期一

焗蕃薯

好耐冇買過蕃薯嚟食,

見到我至愛嘅橙黃色蕃薯,

即刻買番袋先得;

話口未完,

老公放工竟然買咗4磅蕃薯番嚟,

依家成屋都係蕃薯,

有排食囉!






材料: 蕃薯5個、片糖1/3片

做法:預熱焗爐230度15分鐘(上下火);燒熱水,加入1/3片片糖和蕃薯,

烚蕃薯10分鐘後,取出蕃薯放入焗爐焗15分鐘後,

反轉蕃薯焗多15分鐘便成。

P.S

~用片糖水煮過嘅蕃薯再攞去焗,

焗出嚟嘅蕃薯就會有街外煨蕃薯嘅味道呀!

~如果蕃薯size大嘅話,烚嘅時間就要加長啦!


 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

14 則留言 :

  1. 我多數放飯面煮,焗香好多

    回覆刪除
  2. 下次試吓用你個方法焗.好靚金黃色.

    回覆刪除
  3. 煲完再焗,真係要試下先

    回覆刪除
  4. THANKS, 我下次都咁樣焗...

    回覆刪除
  5. 昨天看見你的post,今日立刻買了蕃薯回來試,好正,謝謝!但我有一個小小的問題,點解要用糖去煲個蕃薯?

    回覆刪除
    回覆
    1. 用糖水煮過的蕃薯,可以增加糖份,入焗爐時,蕃薯受熱後糖份會漏出嚟,烤到燶燶香香,有煨蕃薯的效果呀!
      用雞蛋黃蕃薯比日本蕃薯效果更好架!

      刪除
  6. 細時見亞媽直接煲到表皮有少少燶不過有的苦味,你這方法好我下次要試吓做。多謝你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 用同一個方法,如果唔加糖落去煲,都一樣咁好食架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!