2015年3月11日 星期三

2015韓國首爾美食之旅~第一日

 
3月5日星期四

呢次韓國首爾美食之餐,


真係唔該哂samwei 負責今次旅行planning,


而我就跟衫尾去吃喝玩樂啦!


我哋搭零晨2點20分Jin Air真航空,


去到首爾仁川機場已經早上7點幾。


(首爾快香港1小時)


買咗張T-money咭(即類似香港八達通),


搭機場鐵路去首爾站轉地鐵落明洞囉!









一到明洞,


我哋就走咗去食Issac  Toast!


果然冇介紹錯,


好味道呀!


(地鐵明洞站5號出口直行)







食飽早餐,


我哋去酒店放底行李,


就出發去景福宮!











去景福宮嘅原因,


係因此我哋想去食佢附近嘅土俗村蔘雞湯;


地鐵景福宮站2號出口,


向前行見到有間GS25便利店左轉就見到架啦!


雖然門口好多人排隊,


但排唔使10分鐘就可以入去啦!


呢鍋人蔘雞湯真材實料,


好食到唔停得口,


而且D泡菜唔太辣,


啱哂我口味呀!


不過呢度要坐地下,


屈住對腳坐1個鐘,


起身腳痺添!














由於搭早機,


所以食飽飽就返酒店攞房,


順便眠一眠先再出動;


我哋今次住明洞九樹酒店,


明洞8號地鐵站出門(冇電梯果邊上),


第一個街口轉入去,


行唔使1分鐘就到啦!











休息咗一陣,


我哋行落街就開始搵食啦!


串燒、雞蛋餅、明洞餃子(明洞2街25-2)。


回顧今日行程,


全程食、食、瞓和食呀!


哈哈!
















  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



39 則留言 :

  1. 回覆
    1. 呢隻雞真係好正,我差D連雞骨都食埋呀!

      刪除
  2. 其實我地都5算有 plan. 都係為左食啦。難得你隨和,甚麼都無所謂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,妳有勤力做功課嘛,抵鍚!

      刪除
  3. 全部好熟口熟面添,一定再去^^

    回覆刪除
  4. 請問個張卡是否就是T Money?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!呢張係T money咭嚟架!

      刪除
    2. 請問張T money 咭係邊到可以買到呢?謝謝!

      刪除
    3. 去到機場,見到間GS25(即好似香港7-11),果度有得買架!

      刪除
  5. 零晨機~我頂唔順架~坐咗命都短2年~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩!大吉利是。我地不知幾生龍活虎呀!

      刪除
    2. 哈哈,我哋精力充沛,由朝玩到晚呀!

      刪除
  6. 由早食到晚,想吾肥都難道。

    回覆刪除
  7. 需然係食食~ 咁樣樣都唔係求其整出黎!

    回覆刪除
  8. 多謝分享行程!
    請問兩位,在那個網站訂機票和酒店呢?

    回覆刪除
  9. 睇見食物咁多種類,而且賣相都咁正,真係心郁郁想去韓國呀!

    回覆刪除
  10. 飛機好坐嗎? 舒唔舒服? 有冇dalate? 我幾鐘意個飛機餐喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 坐位OK喎,估唔到半夜都有飛機餐食呀!

      刪除
  11. 明洞餃子啲泡菜辣要無朋友

    回覆刪除
  12. wah!! 間人蔘雞湯好多人排.

    回覆刪除
  13. 美食之旅啊 !
    咁多人排隊食人蔘雞湯一定好正了 .

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!