2015年3月17日 星期二

2015新加坡之旅~手信篇

 
話咁快4日新加坡之旅又完結啦!
 
呢4日行程裡面,
 
最開心就係買到我鐘意食嘅叻沙麵啦!
 
行咗幾間超市,
 
差不多間間價錢都一樣,
 
平均一包約$15.5左右呀!
 
意外收穫買到cold pressed椰子油,
 
食得搽得,
 
當cream用都得,
 
對皮膚敏感嘅朋友好有幫助架!




 








 


多謝Sophie&Emily送俾我嘅禮物呀!
 
   



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



18 則留言 :

  1. 大豐收,滿載而歸!我鍾意㗎咉,好好味!

    回覆刪除
  2. 遊韓國後再戰新加坡?
    好多手信,好happy ~
    家下買親的手信都離不開係食和廚具!heehee

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,係呀,次次買親嘢都係廚房嘢呀!

      刪除
  3. 收穫豐富!椰子油有cici的英文名呀! XXD

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!