2015年3月20日 星期五

洋蔥豬扒

去完旅行返嚟幾日,
都冇正正式式開火煮餸;
今日行百佳超市,
買喼汁送HP汁,
又唔貴喎($18.9),
用佢嚟煮洋蔥豬扒就最啱啦!

酸酸甜甜好送飯嘛!












材料: 飛排或梅頭豬扒6塊、洋蔥1個、蒜蓉少許、紹酒少許、

粟粉水、半茶匙鹽

醃料: 豉油1湯匙、糖1茶匙、粟粉1茶匙、麻油少許、生油少許、水1湯匙

調味: 茄汁、喼汁和HP汁各1湯匙、糖2茶匙、豉油1湯匙、

老抽少許、水3湯匙

做法: 飛排或梅頭豬扒洗淨後,用刀背輕剁豬扒兩面後切件,

落醃料醃豬扒2小時或以上;洋蔥切片備用;

燒熱油鑊,加豬扒煎至兩面金黃色或熟後上碟;

燒熱油鑊,加洋蔥和蒜蓉爆炒後贊酒,

落半茶匙鹽、調味和豬扒,加鑊蓋煮至汁濃(約1分鐘),

加粟粉水埋芡汁後上碟便成。

  



 大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

22 則留言 :

  1. 洋蔥豬扒真係一樣好經典的餸菜 , 我都成日整架 , 不過會加埋白蘑菇同洋蔥一齊炒香

    回覆刪除
  2. 洋蔥豬扒是我家人至愛。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 妳都好有心,初一十五都食齋呀!

      刪除
  4. 聽朝要早D去買飛排呀!尋日去左買毛巾仔,老DAD要我再買多一包返去呀。

    回覆刪除
  5. 今日得見飛排真身, 請問:
    煮熟, ,為什麼見不到豬肉有兩種不同色呢?

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 呢個係飛排上面多肉部份,下面嘅排骨就可以用嚟蒸啦!

      刪除
  7. 咁抵?等我一陣落街睇下先!

    回覆刪除
  8. HP汁我真係唔識添!一睇D 豬扒就知係好林既梅頭!Yummy yummy.....

    回覆刪除
    回覆
    1. HP汁酸酸甜甜,外國朋友好鐘意用佢嚟煮汁配肉食架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!