2015年3月23日 星期一

2015新加坡之旅~第四日

 
3月16日星期一 
 
話咁快到咗遊新加坡最後一日啦!
 
Emily真係好好人,
 
帶我哋繼續遊景點。

Garden by the Bay,

地鐵Bayfront 站B出口沿指示行就見到。

 




 
 我哋冇入去裡面嘅展覽館,

係外圍行咗個圈就走囉!

行番出金沙酒店,

成隻船係屋頂,

好有特色架!






搭地鐵落China Town 站唐城坊出口,

去松發食肉骨茶,

呢個冇咁重胡椒味,

啱我呀!


不過D粉腸有沙,


no good呀!













  
 跟住Emily又帶我哋去亞坤食正宗炭燒咖央多士,

隻半熟雞蛋真係好滑呀!







 





多謝 Emily抽時間陪我哋周圍行,

希望下次有機會係香港見面啦!









  



 大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
 
 
 
 

16 則留言 :

  1. 我地一家都愛吃松發的^_^^_^
    個花園值得專程去嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 值得,如果鍾意睇熱帶雨林嘅朋友,可以入埋個展覽館睇架。夜晚去開哂燈仲靚呀!

      刪除
  2. 半熟蛋加豉油 , 再加胡椒粉 , 正呀~~~

    回覆刪除
  3. 哈~有當地blog 友同哋去玩~一定食到好多好嘢呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. Emily真係好好人,帶我哋去食亞坤炭燒咖央多士,正呀!

      刪除
  4. Garden by the Bay 真係值得去 ;) !

    回覆刪除
  5. 亞坤係香港果間劣評喎,新加坡得唔得呀?

    回覆刪除
  6. 亞坤生熟蛋加豉油食,另一口味.

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!