2023年4月23日 星期日

沙田萬怡酒店momo cafe週末自助午餐


 噚日,

我哋黃氏一家齊齊去拜父親大人,

之後就去咗沙田萬怡酒店momo cafe食週末自助午餐,

多謝姐姐請大家食自助餐,

11大人2長者,

原本姐姐訂位時有七折,

但現在只要有2位人士登上佢哋集團做新會員,

咁就全單5折;

呢間中午自助餐有生蠔、龍蝦、魚生、壽司、熱食、冷盆海鮮,

甜品、雪櫃、粥粉麵飯樣樣齊,

嘻嘻,

有咁嘅價錢$3530.4(13人),

都好抵食呀!























食完自助餐,

後生仔女個個出咗街,

我哋老人家就去咗妹妹家打牌,

晚餐仲好飽,

叫咗麥當當做晚餐呀!




大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!