2023年4月8日 星期六

說走就走的港島遊~鴨脷洲


話說我同老公講我未去過鴨脷洲,

襯今日和明日搭港鐵有半價優惠,

老公就帶我去鴨脷洲行下喇!

老公用樂悠咭$1搭港鐵由天水圍去利東,

而我就用咗$14.3呀!


原本老公想行鴨脷洲玉桂山(B出口),

但我哋冇帶行山杖又冇手套,

所以唯有望人哋行上山頂算喇!










再落番地鐵A出口行去海旁,

吹吹海風都幾舒服架!

行下洪聖古廟,

睇下昔日漁民雕像。






午餐就嚟金寶食炒粉麵飯,

豆腐班頭腩飯+豉椒牛肉炒麵+凍檸茶,

承惠$135。








老公話食飽飽後想行下喎!

佢建議行下鴨脷洲橋,

由鴨脷洲行去香港仔方向,

再行去黃竹坑站搭港鐵返天水圍;

今次買咗少少手信咋!

就係中式糕點喇!

有花生糯米糍、老婆餅、合桃酥和砵仔糕,

全部合共$38。










 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




2 則留言 :

  1. 鴨脷洲街市食海鮮唔錯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋有行上去睇呀!不過係食飯時間,超級多人呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!