2023年4月16日 星期日

拜山&元朗過橋麵檔


今日天朗氣清,

最啱返元朗舊屋拜山喇!

之後我哋就落元朗搵食;

小魔怪帶我、老公和姑奶,

4個人去元朗大坑渠旁邊果間過橋麵檔食雞,

呢度嘅咸雞係用新鮮雞整所以價錢比較貴少少,

我試過咸雞雞肉好滑,

係唔錯嘅;

小魔怪叫咗巴辣雞,

辣得嚟好惹味;

我和老公就叫咗海鮮豉油皇炒麵和干炒牛肉烏冬,

估唔到兩碟都大大碟,

好彩食得哂咋!

我哋仲叫咗兩款小食,

炸魷魚鬚和麻辣豬耳,

埋單$378呀!
















大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!