2023年4月26日 星期三

香煎蔥油雞扒


每次我整親雞時,

無論白切雞、豉油雞,

又或煎雞扒,

我哋一家都好鐘意點薑蔥蓉嚟食;

另外用D薑蔥蓉嚟撈麵和撈飯食,

嘻嘻,

真係要添飯架!




材料: 雞扒2塊、蔥粒、薑蓉、乾蔥1個(剁碎)

醃料: 鹽1.5茶匙、胡椒粉適量

做法: 雞扒解凍後用廚紙索乾水份,係雞扒厚身位界幾刀,落醃料醃半日;

從雪櫃取出雞扒待室溫45分鐘;

燒熱鑊不需落油,放入雞扒先煎有雞皮果面約5分鐘,

待雞扒出油後,後轉煎另一面約5分鐘,

重覆煎雞扒兩面至熟後,將雞扒切件放入碟內;

原鑊不需落油加入蔥粒、薑蓉和乾蔥碎炒香,落埋少許鹽調味,

將蔥油盛起放雞扒旁邊便成。

~用筷子插入厚身雞肉面,插得穿和冇血水出就代表雞扒熟,

如仲有血水出,就要煎多1~2分鐘;

~燒熱鑊後,記得全程用中火慢慢煎雞扒至熟呀!

 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





4 則留言 :

  1. 我都好鐘意用D薑蔥蓉嚟炒飯和撈飯食!

    回覆刪除
  2. 我都要學妳將煎雞扒既油整薑蔥蓉先, 好主意呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 用雞油炒薑蔥蓉,特別有雞味架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!