2023年4月15日 星期六

屯門三聖食海鮮


今日,

我哋一家四口連同大仔女朋友和姑奶,

6個人齊齊去三聖食海鮮,

同埋慶祝姑奶生日呀!

我哋去咗關財記買海鮮,

再拎去附近青山灣漁港加工煮嚟食呀!











呢餐海鮮餐係大仔女朋友仔佢有親戚識人,

幫我哋揀海鮮和訂咗個酒樓房間,

等我哋食得好安心呀!

買咗大蝦、蟶子、蠔、海班和帶子$1400,

再叫埋5款點心和脆皮黃金豆腐,

埋單$956(9折),

酒樓房間加工海鮮比出面大廳會貴少少架!

不過我哋覺得呢餐超抵食呀!

讚!!👍👍👍

















食飽飽就去行青山灣海濱長廊,

閒逛影下相就搭車返屋企啦!











 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 








2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!