2011年11月4日 星期五

照燒雞翼!


今日呢個照燒雞翼,

簡直係懶人煮食之首選呀!

只要一包李錦記照燒雞翼醬,

就可以整到美味嘅雞翼,

係咪好方便呢!

哈哈,

我又賣咗廣告添!


 



材料: 雞翼2磅


醃料: 李錦記照燒雞翼醬一包

做法: 用照燒雞翼醬醃雞翼1小時,預熱焗爐200度15分鐘,

焗雞翼35分鐘,最後將焗雞翼汁淋在雞翼面便成。


 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

2 則留言 :

  1. 你好。
    我時常參考你煮既鍎雞亦。太多款式。啱晒我老公(雞亦怪)。
    我想問。焗雞亦。例如:义燒醬焗雞亦。
    點解我每次都會(痴)底戓面。。我煮之前有搽油。
    Thx

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果焗爐係用上下火一齊焗嘅話,焗出嚟嘅雞翼皮好易黐底架,所以如果有得調較嘅話,只用上火焗咁就唔會黐底喇!不過中途要記得反轉雞翼喎,咁雞翼先至會焗熟架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!