2011年11月5日 星期六

Angrybird cupcake!



唔該哂Lonely 又團購咗一個好好玩嘅活動俾我哋呀!

今次係玩整angrybird cupcake;

出席嘅有: Lonely、好子、sand sand和我。

成個過程好似同小朋友玩泥膠一樣,

咪睇個樣好靚呀,

其實內裡都幾甜,

而且全部造型經人手搓,

好睇唔好食,

幾驚冇人欣賞呀!

好在我有姐夫、妹夫和大小魔怪鐘意食,

唔係就嘥哂啦!


呢個angrybird就係亞sir整o架!

整完cupcake已經三點幾,

我哋去咗apm foodcourt食午餐,

呢份係我嘅,

因為我超肚餓呀!
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!