2011年11月27日 星期日

砵仔荷香糯米蒸排骨!

真係唔好講自己冇病呀,

上星期我仲同人講自己呢排都不知幾健康,

話口未完,

星期五已經開始作病,

喉嚨痛、頭痛、流鼻水等一齊嚟探我,

昨日我同老公去參加佢嘅小學同學會,

連埋今日全日係屋企休息,

不過仲未好得哂,

睇怕再係咁我都要睇醫生囉!

前日煲完糯米飯,

仲有1杯多少少嘅糯米係度,

費事又擺度,

等我搵D嘢攪攪佢先得!










材料:  一字排骨、冬菇、糯米、荷葉、蔥花、鹽和油少許

醃料:  豉油、老抽、糖、紹酒、麻油

做法: 糯米浸2小時後瀝乾水份,落少許鹽和油撈勻;

一字排骨用醃料醃2小時;荷葉和冬菇去蒂浸軟備用;

將荷葉剪開後互相疊起少許,加入糯米、冬菇和排骨,

包好放入砵內用牙籤封好,燒熱水放入鑊蒸45分鐘,

最後灑上蔥花便成。
  

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!