2011年11月20日 星期日

明星海鮮舫!

 


今日係父親大人的生忌,

我哋早上齊齊去拜祭他;

之後,

老公就番屋企等師傅整雪櫃,

而我哋就去咗沙田~明星海鮮舫食午餐,

呢度D嘢食都唔錯,

唔知係咪我哋太肚餓,

點咗好多點心,

仲叫咗D包包俾老公食添,

呢餐食咗差不多$600呀!

食完梗係要去妹妹家打麻雀啦!

承蒙各位祝福,

今次我又win 啦!

至於個雪櫃呢?

老公話原來係雪櫃個製冷timer壞咗,

所以停止咗製冷,

老公仲話師傅整咗唔夠5分鐘,

但老公就要等咗佢3個鐘囉!


 


最重要係要影祈祈BB,

因為佢已經9個月大啦!
 
 


  
 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!