2011年11月23日 星期三

海參炆排骨!

唔好問我點發海參,

呢D咁難攪嘅嘢,

發得好就好,

發得唔好成煲會冇哂,

所以通常我都會搵賣俾我嘅藥材舖伯伯幫我浸發o架,

浸完咪分幾袋袋好,

攞番屋企放入冰箱,

食時攞出嚟解凍和出水,

好鬼方便o架!






材料:  急凍海參6條、排骨$50、紹酒、蒜蓉、蔥段和薑片

醃料: 豉油、老抽、糖、粟粉和麻油

調味: 蠔油、老抽、糖、粟粉和2碗水

做法: 用醃料醃排骨1小時;海參解凍後用薑片和蔥段出水10分鐘後切段;

燒熱鑊落油加蒜蓉和薑片起鑊,落排骨快炒後贊紹酒,

加2碗水先炆30分鐘;再加海參和調味繼續炆至海參腍,

最後加少少粟粉水埋獻汁便成。
 


 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!