2011年11月8日 星期二

甜酸咕嚕肉!

 
都唔知點解大小魔怪咁鐘意食甜酸餸,

每次我煮親呢個咕嚕肉,

佢哋都會食唔停口,

好彩今餐我又煮多咗飯,

唔係又唔夠食囉!

 


材料: 梅頭豬扒4塊、三色椒半個、菠蘿片1罐、雞蛋2隻、甜酸醬1包

醃料: 豉油1.5湯匙、老抽少許、糖1茶匙、麻油和粟粉少許

調味: 甜酸醬1包、菠蘿水2湯匙和1茶匙粟粉

做法: 豬扒解凍後切條;用醃料醃1小時;將2隻雞蛋攪成蛋漿,

把豬扒放入蛋漿內,將沾有蛋漿嘅豬扒黏上粟粉落鑊炸至金黃色,

然後放上抹手紙上吸油,(臨食前必須翻炸豬扒一次,豬扒會更加脆口
)

跟著用蒜蓉起鑊,落三色椒後加少許鹽快炒,

落少半碗水和調味焗三色椒1分鐘,最後加豬扒、菠蘿粒炒勻便成!
 
 

 

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!