2011年11月17日 星期四

超黑仔呀!

 

今日超黑仔呀!

我開雪櫃時都已經覺得唔凍,

再打開冰箱D凍肉溶哂添!

死火,

雪櫃壞咗;

即刻call維修,

點知啱啱過咗保養期10日,

(唔係黑成咁呀!)

唯有乖乖做番保養1年$360,

包維修費用和檢查,

零件我諗都包掛,

不過要星期六先嚟整呀!

咁雪櫃D嘢點算呀???
唯有急call搵人求救我D寶貝呀!

今晚超多餸,

將可以食嘅都煮哂佢嚟食呀!

咖哩豬皮魚蛋腸仔雞翼和雞翼尖、煎餃子、

蟹柳炒蛋、烚粟米和炒白菜,

全部大堆頭製作,

大小魔怪已經唔食飯剩係食餸,

最終都係食唔哂呀!



 
 
 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!