2011年11月7日 星期一

沙茶牛柳粒!

 
呢排真係好攰呀!

因為學校嚟咗幾個新小朋友;


小朋友來到新的地方和接觸陌生人時,
 

總會有點不習慣,

間中還會喊起來,

為了安慰和讓小朋友心情快點平伏,


老師們(包括我)都會抱著他們,

等我哋能易於建立互信和安全感,

就係咁,

我條腰骨好鬼咁痛呀!


 
 





材料: 牛柳肉、洋蔥半個、蒜蓉、沙茶醬、紹酒、鹽

醃料: 蠔油和豉油各1湯匙、糖1茶匙、麻油、粟粉和2湯匙水(醃牛肉)

做法: 將牛柳切粒用醃料醃1小時;洋蔥切絲備用;


落油爆香蒜蓉炒洋蔥落少許鹽和水,煮至熟後盛起;

落油炒牛柳粒至7成熟加沙茶醬1湯匙和2湯匙水,

快炒數十下,將牛柳粒放在洋蔥面便成。



 
 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!