2011年11月14日 星期一

琵琶豆腐!

 
今年食咗2次大閘蟹啦!

係時候回歸平淡,

豆腐係一個唔錯嘅選擇嚟o架!

但係今次整呢個豆腐,

其實唔難,

不過要開油鑊,

唔係人人鐘意呀!


 











材料: 板豆腐2磚、魚肉半斤、蛋1隻、、粟粉6湯匙、蔥粒

調味: 鹽大半茶匙、粟粉4茶匙、胡椒粉和麻油各少許

獻汁: 鮑魚汁2湯匙、蠔油1湯匙、豉油半湯匙、


糖和粟粉1茶匙和1碗水

做法: 豆腐、魚肉和雞蛋放在大碗內,加入調味攪勻,

把魚肉豆腐放入雪櫃雪半小時;
落多少少油燒熱鑊後,

用匙羹將豆腐魚肉逐一沾上粟粉後,

放入鑊裡炸至金黃色後撈起隔油;

煮滾汁料後將豆腐回鑊快手兜勻上碟,灑上蔥粒便成。




今日不宜煮食,

因為工人姐姐切親手指,

而我呢,

我做咗吳剛師傅呀,

手指插油鑊呀!

 

 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!