2022年6月27日 星期一

鹵醬骨架、鵝掌和雞蛋


之前天水圍大停電,

雖然我哋屋苑話就話停咗3小時,

但老公話都係清一清冰箱裡食材穩陣D呀!







材料: 排骨$80、急凍鵝掌12隻、雞蛋6隻、鹵包1個、薑5片、

紹酒1湯匙、冰糖碎

調味: 黃豆醬3湯匙、蠔油1.5湯匙、老抽半碗、豉油2湯匙

做法: 凍鍋落水加入排骨、鵝掌和紹酒1湯匙,煮滾出水8分鐘,

取出排骨和鵝掌清洗備用;雞蛋烚熟後去殼備用;

將調味、薑5片、冰糖碎、滷水包和落半煲水煮滾後,

落鵝掌和排骨用大火煮滾後,轉小火炆煮1.5小時後,

再落雞蛋煮多15分鐘後熄火,唔好開蓋焗至飯前,

再開火炆多30分鐘,最後按個人口味落鹽調味便成。

  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
  







4 則留言 :

  1. 你先生提意相當好, 清下儲存的食物. ^_^ 可避免吃到變質食物.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經好努力清緊雪櫃物資架啦!

      刪除
  2. 停了三個小時算好彩,天氣熱清清雪櫃好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋已經好好彩,我朋友就慘D,足足停咗十幾個鐘先有電和水呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!