2015年12月3日 星期四

五香淮鹽煎雞翼


好耐冇食過煎雞翼,

噚晚就整咗五香淮鹽煎雞翼;

我都幾鐘意用易潔鑊煎嘢架,

唔使落好多油又唔黐底,

真係好好用架!














材料: 雞翼13隻

醃料: 五香淮鹽2茶匙

做法: 雞翼解凍後,用廚紙抹乾水份,加醃料醃8小時或隔夜,

燒熱易潔鑊加1茶匙油燒熱,先放雞翼(皮向下)加鑊蓋煎焗2分鐘,

將雞翼反轉加鑊蓋煎焗2分鐘,將雞翼打側少少煎雞翼兩側,

再慢慢煎多10分鐘至雞翼兩面金黃色便成。


 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


17 則留言 :

  1. 雀后煎得好有心機, 色澤誘人!

    回覆刪除
  2. 雀后真係好心機!煎到炸咁靚呀!五香淮鹽係邊度買架?

    回覆刪除
  3. 哈! 我鍾意易潔鍋,都係貪佢用小D油

    回覆刪除
    回覆
    1. 易潔鑊,真係我哋家庭主婦嘅好幫手呀!

      刪除
  4. 請問醃雞翼用咩料醃?可否告知我,謝謝!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!