2022年6月1日 星期三

沙田潮庭


今日專登出沙田,

約母親大人去潮庭飲茶,

順便攞埋我整嘅糭俾姐姐妹妹佢哋呀!

母親大人話未食過我整嘅麵包,

拿拿臨攞咗2個噚晚學整嘅麵包請佢食呀!

  











我都好耐冇出街,

所以世界正在改變我都唔係好知囉!

發覺搭𨋢唔使用手去襟制,

只要在按鈕位置用手掃一掃,

咁就可以控制開關門,

去邊個樓層掃一掃就著燈;

另外飲茶唔使用點心紙,

用手機掃一掃OR code,

咁就可以落單,

睇嚟我都開始同呢個世界脫節了,

我真係名副其實大鄉里出城呀!


 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 






6 則留言 :

  1. 越來越"阿寶"年代, 乜都電子科技化了! hahaha 另外, 你給母親品嚐的麵包是...酥皮類的, 是嗎? 看來好吸引啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 星期二整酥皮千層麵包,咪拎2個麵包請母親大人食囉!

      刪除
  2. 咁先進,我去飲茶唔識落單了。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!