2022年6月12日 星期日

沙田新強記燒鵝酒家


噚晚,

我同老公去寶福紀念館送別親友,

之後約埋大伯和大伯娘一齊去食晚飯,

近近哋選擇去沙田新強記燒鵝酒家。

叫咗份海鮮孖寶和燒鵝半隻,

加兩碗白飯,

盛惠$730。







  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




4 則留言 :

  1. D 餸都幾大碟下喎! 隻燒鵝好吃嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係碟燒鵝大少少,叉燒係送的,得十舊咋!

      刪除
  2. 碟白菜仔都好袖珍下, 食唔食得吃飽呢? 家下真系百物騰貴!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實食唔飽架,不過我哋平時習慣6點半食飯,果日成8點幾知食嘢,如果食太飽先嚟瞓,我哋唔習慣呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!