2022年6月10日 星期五

菜乾螺片紅蘿蔔粟米排骨湯


上星期買咗兩扎菜乾,

攞咗幾條菜乾嚟煲粥;

今日就攞其中一扎嚟煲菜乾湯呀!

得兩個人飲,

所以用個細煲煲就啱啱好喇!



材料: 菜乾1扎、螺片乾適量、紅蘿蔔1個、粟米1條、排骨$45、

蜜棗3粒、南北杏適量

做法: 菜乾浸軟清洗乾淨切段;紅蘿蔔和粟米去皮切件;

排骨出水備用;螺片浸軟備用;

燒熱水9碗水,將全部材料放入煲內煮滾,轉小火煲2小時,

按個人口味落鹽調味便成。





大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




6 則留言 :

  1. 啖湯一定好甜, 我都好鍾意菜乾果陣獨有香味. 正!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁啱架,我都鐘意菜乾嘅香味呀!

      刪除
  2. 我好耐無飲過菜乾湯,正呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀,依家菜乾唔平,貴過新鮮菜呀!

      刪除
  3. 菜乾我呢區$6紮夠煲一次

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!