2022年6月14日 星期二

日式麵包製作實習初班~第九、十堂


呢期麵包班,

由1月初開學,

但因第五波疫情嚴峻嘅關係,

我哋返學都係斷斷續續,

終於係上星期二學完呢十堂喇!

第九堂~日式起酥麵包&奶油千層包












第十堂~日式照燒雞包&日式調理包




















 
  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



 





4 則留言 :

  1. 點解.....我好似見到一碟仔齋燒鵝咁嘅? hahaha~

    回覆刪除
  2. 呢個老師好好,一堂教咁多嘢

    回覆刪除
  3. 平時每堂教2款包,最多果次有3款呀!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!