2022年6月22日 星期三

元朗天水圍大停電


噚晚七點左右,

屋企突然漆黑一片,

再望出窗外,

發現成個天水圍區都冇電呀!

除咗冇電外,

電話和電腦網絡都用唔到,

所以我哋都唔知發生咩事呀!

好彩將手機放近窗邊,

竟然有國際漫遊服務,

咁我先可以接收世界資訊呀!

有網絡即刻收到信息,

原來元朗有條電纜橋火燭和塌橋,

即刻摷出停電三寶,

蠟燭、大葵扇和電筒;

慶幸我哋屋苑由7點停電到大約十點左右就有番電和水,

但我朋友就冇咁好彩,

佢哋屋苑到今朝都仲未有電和水呀!

希望電力公司能夠盡快搶修好啦!








下面兩張相係朋友傳過嚟俾我的。





話說大魔怪放工返嚟冇得返屋企,

佢係街逗留咗好耐,

到十點終於忍唔住要行上25層樓梯返屋企,

點知佢一踏入屋企唔夠1分鐘,

有電了,

佢回敬了一個字~頂!

後生仔行下都冇所謂,

但如果係我,

我選擇有電先返屋企囉!

老人家唔行得咁多樓梯呀!

😂😂😂



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 


8 則留言 :

  1. 雀后, 好在你昨晚已恢復供電, 否則點訓呀! 好熱呀)))))) 我有舊同事住天盛苑, 唔知點呢?天水圍之友, 昨晚辛苦了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係感謝所有盡力搶修電力嘅工作人員呀!

      刪除
  2. 好犀利呀, 蠟燭、大葵扇和電筒妳都有, 佩服!

    回覆刪除
    回覆
    1. 老公一早準備哂所有物品,用於不時之需,佢做嘢好謹慎架!

      刪除
  3. 可能早啲行上嚟會早啲有電呢。。。

    回覆刪除
  4. 大熱天時冇電用,真係好慘架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 世界氣溫不斷上升,冇冷氣真係好難捱架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!