2019年6月30日 星期日

跟教會去旅行~赤柱&大館


今日跟妹妹妹夫嘅教會去旅行,

但祈祈燒咗幾日,

所以佢哋3個睇完醫生後,

乖乖返屋企休息下囉!

雖然冇咗妹妹一家,

但都有母親大人和佢嘅好街坊,

姐姐、我和老公齊齊去玩架!

第一站去赤柱。 















太陽伯伯真係好勤力,

一D都唔偷懶,

曬到冇朋友呀!

襯未夠鐘去食午飯,

去麥記食杯雪糕先得!

午餐就去食圍餐。









食飽飽後,

我哋就去咗大館參觀喇!

大館~前身係中央舊警署、域多利監獄、舊裁判司署;

呢度大部份變咗商舖,

不過仲有好多值得參觀嘅地方~監獄,

本來我哋都想去犯人度高牆影下相架,

可惜當時外面落緊大雨,

周圍都好多人避緊雨,

搵唔到係邊度呀!

參觀完大館後,

我和老公冇跟大隊返觀塘,

自己搭車返屋企囉!


























 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





2 則留言 :

  1. 見到你帶帽都知係超級大太陽啦。平時少見你帶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,噚日真係曬到皮膚都有D痛呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!