2019年6月2日 星期日

2019桂林遊(4日3夜)~第三、四日完結篇

5月29日(星期三)

自助早餐有咩好???

就係鐘意食咩就可以攞多少少喇!

餐餐食碗桂林米粉做早餐,

啱哂我口味呀!



莫一其峰,

睇嘅係壯族民俗風情和劉三姐對唱山歌表演。


























午餐食澳門特色餐;

下午大部份時間係重點購物時間,

健康枕頭、健康床裖和絲綢被,

我對呢D貴價品真係冇咩興趣,

都係買食嘅嘢啱我多D囉! 

之後行埋個西山公園就去食晚餐,

晚餐食桂林米粉宴,

有撈粉、湯粉和炒粉。

























今日住呢間酒店係旅行社重點推介~大公館山水渡假酒店,

酒店裝潢華麗,

房間面積大,

浴室好通風通爽,

座廁和淋浴區分開,

浴缸同床邊好近,

好彩仲有個電動窗簾分隔住,

如果冇嘅話,

沖涼時就真係可以同隔離床say hi和握手喇!

哈哈哈!

不過咁有個唔好處,

就係冷氣唔係咁夠囉!









5月30日(星期四)

睇落酒店早餐好似好多嘢食,

不過都係好普通嘅粉麵包,

應該會夠食和食得飽架!










食完早餐,

我哋去咗參觀魯家村,

落雨都冇咩心情行,

大家行咗唔夠15分鐘就上番車;

跟住就去行抱璞玉石博物館,

又係貴價買玉石嘅購物點,

唔啱我囉!









係噚晚食桂林米粉宴嘅餐廳食埋個午餐後,

我哋就係時間準備搭高鐵返深圳北,

再轉地鐵去落馬洲水岸過關返香港,

4日桂林之旅嘅行程就完滿結束了。









  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!