2019年6月20日 星期四

紅磡都會海逸酒店自助午餐


我哋鐘意自助午餐有生蠔食,

所以就嚟呢度食嘢呀!

去openrice打印張優惠卷出嚟就有8折,

網上預早訂和先付款仲有7.5折添,

我哋遲訂所以得8折,

折咗呢餐每人約$304呀!
















話時話,

由於做緊特價,

所以成場都坐滿人,

攞生蠔時每次都起碼有7~8人排緊隊,

D食物款式已經冇以前咁豐富喇!

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





4 則留言 :

  1. 回覆
    1. 係囉,以前都冇咁多人,噚日好多都係一家大細嚟食嘢,又唔係假期都咁多人。

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!