2019年6月19日 星期三

沙爹洋蔥雞


雪櫃仲有半樽大孖沙爹醬,

係時候要清清佢啦!

今日就用佢嚟炆雞,

香而不辣,

送飯一流架!




材料: 雞1隻、洋蔥1個、蒜蓉、乾蔥頭(切絲)、生粉水適量

醃料: 豉油1湯匙、鹽1茶匙、糖1茶匙、生粉少許、麻油少許

調味: 沙爹醬1湯匙、紹酒大半湯匙(預先攪勻)

做法: 雞洗淨後隔乾水份,落醃料醃2小時;洋蔥切絲;

燒熱油鑊落雞件煎至兩面微微焦香,加入蒜蓉、乾蔥絲和洋蔥炒勻,

落埋調味和大半碗水,炆煮10分鐘左右,最後加生粉水埋芡汁便成。

~專登請雞檔亞姐幫我將雞斬細細件,咁炆煮時就更易熟啦!
 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



4 則留言 :

  1. 千萬唔好用佢的咖喱醬,好多味精,好難食,今年返去屋企有樽,真心不推介。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咖哩醬我鐘意用利川,又辣又惹味,呢個牌子我剩係用過呢樽沙爹醬咋!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!