2019年6月9日 星期日

粉嶺雲泉仙館


襯今日齊人,

我哋一家4口去粉嶺雲泉仙館拜祭奶奶,

嚟呢度緊係要去附近檔口買零食啦!

腰果$100、芒果乾$100、蠶豆$15,

涼茶包(山楂、洛神花、雪梨乾、甜菊葉、圓肉)$20。

今次就大魔怪食埋素午餐先走,

價錢好似又貴咗,

每人點一個餸,

哈哈,

點完先知好多炸嘢喎!




















大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



6 則留言 :

  1. 真係好好天喎~不過有少少熱呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 噚日真係好熱,屋企唔開冷氣係唔得呀!

      刪除
  2. 外面啲齋真係好多炸物。

    回覆刪除
  3. 我已經無去食齋好多年了。 今年有入雲泉。但太早去到,一檔都無開。

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次中午去啦!應該會開一兩檔架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!