2019年6月24日 星期一

返鄉下

星期六,

姑奶、老公和我3個人齊齊返惠州,

簡簡單單食過午餐後(68人民幣),

襯有陽光,

緊係要攞D被出嚟曬下太陽啦!











晚餐食咩好,

太熱我哋緊係唔會煮飯啦!

叫埋親朋好友一齊出街食飯,

9大3細,

食咗298人民幣,

好抵食呀!








今年荔枝失收,

買咗一袋仔試下,

食少少當食過就算囉!

昨日星期日,

我哋又去市場附近食早餐,

買咗少少手信就諗住返香港,

點知原來堂細妹和當弟婦都唔使返工,

老公心思思想打麻雀,

見大家咁高興,

一於住多晚先走囉!



快子架、掛勾、帆針、粗線、鑼絲批、黑色膠布和記事簿仔,

每件都係2蚊人民幣咋!



星期日午餐係堂弟婦家食的,

由於中午準備太多餸菜,

所以連晚餐都係要打攪佢囉!








點解今日先走,

有部份係因為貪玩打麻雀外,

亦因今日高考放榜,

姪女和姨甥女都係重考生,

今年兩個成績都有進步,

不過有人歡喜有人愁,

盡力就得,

可能有更好出路等待大家呢!

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 






6 則留言 :

  1. 有屋係處,住多兩晚都冇所謂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係,依家老公退休,幾時返去都得啦!

      刪除
  2. 自己地方,住幾耐都得啦,唔使急。在大陸可以食到新鮮野。

    回覆刪除
    回覆
    1. 老公鐘意多人熱鬧架,所以有親朋好友在特別開心,玩到唔捨得走呀!

      刪除
  3. D野咁抵食,玩多幾日先走啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋專食平嘢,食地道家鄉菜就最啱我哋口味喇!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!