2019年6月1日 星期六

2019桂林遊(4日3夜)~第二日

5月28日(星期二)

今日酒店自助早餐都幾豐富,

有我鐘意食嘅桂林米粉,

無論炒或放湯食我都啱呀!











坐船遊灕江都係自費活動之一,

一上船就推銷不同消費食品,

食飽早餐咩都食唔落啦!

船行駛期間可以上甲板影相,

船上有專人為大家拍攝象鼻山紀念相,

30蚊人民幣一張,

其實去每個景點都有呢類影相服務,

收費不一,

我哋都唔係張張買架,

影得靚先要呀!
















遊完船河,

我哋去到侗情水莊,

體驗侗族文化和生活情況,

呢度出名係銀器,

銀梳、銀杯、銀手鐲,

價錢一D都唔平呀!















午餐食侗家風味餐,

味道一般啦!








食完午餐,

又要去做運動~行銀子岩!

呢個亦都係自費活動嚟架!

洞內遊人頗多兼地下又濕又滑,

慢慢行完全程約1.5小時左右啦!
















估唔到我哋兩個人係最快行出嚟的,

有好多時間可以行下旁邊店舖,

仲買咗4隻蕉(6蚊人民幣)。




等齊人就去落陽朔食啤酒魚風味餐喇!

下午我買咗支大可樂請我哋自己圍嘅團友飲,

今餐其中一位團友又請番我哋呢圍嘅團友食雞,

隻燒雞29.8人民幣,

好好食呀!














 晚上住陽朔新西街國際大酒店,

酒店有專車車我哋去有洋人街之稱嘅~西街,

呢度入夜開始好熱鬧架!

酒吧街、食店和手信舖開到滿街都係,

酒吧開著震耳欲聾嘅音樂,

窗前有好多cosplay美女跳舞,

唔講仲以為去咗泰國呀!

拿,

多人一定要小心扒手或小偷呀!

行咗個零鐘頭,

返酒店瞓覺囉,

一覺天光,

爽呀!


















  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


2 則留言 :

  1. 回覆
    1. 係呀,呢班團都唔錯,個個都幾準時架,除咗年紀大果幾位亞姨之外。

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!