2019年5月31日 星期五

2019桂林遊(4日3夜)~第一日


5月27日星期一

今次我和老公又係參加大航假期辦嘅桂林4日3夜旅行團,

8點45分係西九龍集合,

搭高鐵去深圳北,

再轉高鐵到桂林。

天水圍出西九好快架,

搭西鐵去柯士甸站C出口就連接到高鐵站入口架啦!









香港搭高鐵去深圳北,

唔使廿分鐘就到,

等轉高鐵上桂林期間,

緊係要買少少嘢食上去食啦!







深圳北去廣州南嘅車速都開得好快架,有成300公里公以上架,

不過過咗廣州南之後,

車速都係180~250公里以下啦!

座位下面有叉電位,

好方便喎!

(叉電器和線就緊係要自己帶上去啦!)



 舌尖上的旅途,

午餐要係高鐵內自理,

我揀咗食飯盒,

比起以前火車飯盒,

呢個飯盒好食好多,

盛惠45蚊人民幣。





呢程高鐵搭咗3小時左右就去到桂林,

我哋呢團有24位團友,

坐一架39人車,

舒服!

導遊偉哥首先帶我哋去漓江劇院睇~山水間表演。

我哋呢幾日行程有幾個自費活動(498人民幣),

呢個係期中之一;

未開場,

周圍行下影下相先。









 上面果個電單車表演好精彩,

想睇可以上我facebook睇番架!

睇完表演食晚餐,

24人分別坐3圍枱,

呢餐得半隻雞和魚係肉外,

其餘都係蔬菜嚟架!

好健康囉!



 呢碟萵苣上面係咪肉???




食完飯導遊帶我哋夜遊榕杉湖景區,

導遊話其他團夜遊係車遊,

而我哋係落地行,

多嘢睇好多喎!
















酒店住桂山華星國際大酒店,

簡簡單單,

設備都幾齊全,

冷氣夠凍,

唔錯架!







  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


6 則留言 :

  1. 桂林N年前去過,但好多地方都有很大的改變了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢幾年桂林開始發展緊,已經同以前分別好大啦!

      刪除
  2. 回覆
    1. 廣西比其他中國地區發展慢咗好多,依家好努力咁追緊呀!

      刪除
  3. different hotels for different days ?

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!