2019年5月18日 星期六

竹蔗茅根甘筍馬蹄水


天時暑熱,

係時候要煲涼茶潤一潤啦!

今日就煲咗一大鍋竹蔗茅根甘筍馬蹄水,

有消暑清熱、利尿、生津、潤肺等功效,

熱飲凍飲都得,

大小魔怪和我就最鐘意雪凍嚟飲架喇!





材料: 竹蔗2條(約1.5斤)、茅根2小扎、甘筍2條、馬蹄12粒

做法: 竹蔗切片;甘筍去皮切片;馬蹄去皮;

將全部材料放入鍋內加16碗水煮滾後,轉小火慢慢煲1.5小時,

按個人喜好加糖冬瓜或冰糖調味便成。

~今次我咩糖都冇落,因為煲完試味後,我覺得已經夠甜味喇!

~買竹蔗時,叫檔主幫忙切片或破開幾片,咁蔗嘅甜味就更容易煲出嚟啦!


 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 






4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!