2019年5月3日 星期五

食椒~青椒炒肉絲


今餐又係得我兩佬食晚餐,

小菜一碟青椒炒肉絲,

簡簡單單又一餐啦喂!

靜靜話俾大家知,

梅頭豬肉買咗三十蚊全部切絲(今餐炒咗半份肉絲),

青椒仔係菜檔買開菜,

平平哋5個收我2蚊雞,

碟餸成本都係$17咋!

今餐係咪好抵食呢!









材料: 梅頭豬肉$15、青椒仔5個、辣椒仔1隻、蒜蓉、生粉水、紹酒少許

醃料: 豉油半湯匙、鹽少許、糖半茶匙、生粉少許、麻油少許、水半湯匙

調味: 蠔油半湯匙、豉油半湯匙、糖半茶匙、水3湯匙

做法: 梅頭豬肉切絲落醃料醃30分鐘;青椒去籽切絲;辣椒仔切粒;

燒熱鑊落少許油,落肉絲炒至兩面轉色後,加蒜蓉快手炒勻後贊紹酒;

落調味後蓋上鑊蓋煮至汁滾後,加入青椒絲和辣椒粒炒勻,煮到青椒熟後,

落少許生粉水埋芡汁便成。

~鐘意食辣嘅朋友,可以按個人口味加多幾隻辣椒隻落去都得架!


  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



5 則留言 :

  1. 本來今餐學你青椒炒肉絲,不過返到屋企,老DAD已經洗好白菜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,老DAD咁快手,幫妳整好哂餸!!!

      刪除
  2. 請問
    唔用紹酒及蒜茸可以嗎?
    青椒改為三色椒可以嗎?
    點整生粉水埋芡?

    回覆刪除
    回覆
    1. 任何材料和調味,都可以按自己口味而加減架!
      將生粉加少少水攪勻,就係生粉水,
      食物煮熟後,加生粉水埋芡汁,咁食物上碟後就唔會有過多汁液喇!

      刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!