2019年5月7日 星期二

香煎素腐皮卷


好耐冇包素腐皮卷,

噚日包定D素腐皮卷,

今朝煎咗6條俾大小魔怪帶飯,

其餘4條就做咗我哋嘅午餐喇!














材料: 椰菜1/4個、甘筍半條、豆腐乾2個、冬菇10隻、木耳2朵、腐皮2塊

調味: 素食蠔油2湯匙、豉油1湯匙、生粉1.5茶匙、水半碗

做法: 椰菜切絲;甘筍去皮切絲;木耳浸軟切絲;豆腐乾切幼條;

冬菇浸軟切絲;用濕毛巾抹腐皮兩面和修硬邊對摺一開八;

燒熱油鑊先落冬菇和豆腐乾快炒至出香味,


加入甘筍、椰菜和木耳炒勻,落調味煮至收汁後上碟,

待涼後將餡料包入腐皮內,燒熱易潔鑊落少許油,將有摺口先放入鑊煎,

用慢火煎腐皮卷至兩面金黃色便成。

(食時可點喼汁或蠔油埋獻都得o架!)


~2塊腐皮可以包16條腐皮卷,今次包咗10條咋,仲剩腐皮可以包咩呢???

~做腐皮卷最好係即包即煎,因為腐皮包餡後會好易受潮而變軟身;

但我嘅做法係通常會包定放雪櫃,煎腐皮卷前30分鐘從雪櫃取出待室溫,

之後放入油鑊用慢慢火煎。






大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!







4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!