2019年7月1日 星期一

返深圳唱平K


姑奶朋友帶我哋去深圳灣果邊唱平k,

究竟有幾平,

食完個午餐就話你哋知啦!







午餐係唱K嘅地方樓下食,

平靚正,

又幾好味道喎!






呢間唱K認真平,

由12點可以唱到7點,

我哋4個人book咗間細房都係33蚊人民幣咋!

不過就唔包飲品和小食,

入到房間有個重大問題係有蚊和小強,

嚇C我啦!







小食和飲品係我哋自己帶入嚟的,

基本上係冇人理你,

不過最好就唔好咁揚啦!

我哋冇唱到7點,

5點左右就返深圳灣過關,

可能係假期關係好多人過關和等巴士,

返到屋企都已經6點幾,

今日就食燒味孖寶~半隻燒鴨和半斤燒肉,

盛惠$115。






 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


6 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!