2019年7月31日 星期三

氣炸鍋回歸~菠蘿甜酸排骨


依家香港地新鮮豬肉賣得咁貴,

今日第一次試下係凍肉舖買磅急凍排骨粒($20),

整咗呢碟菠蘿甜酸排骨,

老公和小魔怪食過話好似同新鮮冇咩分別,

但我食落急凍排骨肉質比新鮮排骨係腍身少少架!






材料: 急凍排骨粒1磅、罐頭菠蘿4片、雞蛋1隻、蒜蓉、

麵粉5湯匙、甜酸醬適量

醃料: 豉油1湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、紹酒少許、生粉1茶匙、麻油少許

做法: 急凍排骨鮮凍後用廚紙索乾水份,落醃料醃2小時;雞蛋發勻備用;

從雪櫃取出排骨,待室溫45分鐘後加入蛋液撈勻;

將排骨放入膠袋內,落麵粉5湯匙後搖勻,讓每粒排骨沾上麵粉;

將排骨粒放入氣炸鍋內,噴少少油係排骨面,用180度炸8分鐘,

反轉排骨再噴少少油炸多8分鐘;將菠蘿片切粒舖碟,放上炸好排骨,

食時點泰式甜酸醬,夠哂惹味呀!

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 








6 則留言 :

  1. 回覆
    1. 依家有咗部空氣炸鍋,用起嚟俾焗爐更方便呀!

      刪除
  2. 排骨點去左陣雪味? 我買過急凍雞比整滷水,又汞水,又浸鹽水都去唔到陣味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會先將D排骨浸水1小時,然後揸乾水份再用廚紙索水時大力少少,將血水揸哂出嚟,
      醃肉時加紹酒一齊醃呀!至於醃冰鮮或雪雞,用蒜、薑、乾蔥和紹酒都可以去雪味架!
      不過我就成日食冰鮮雞,好少食急凍雞(雪到死實實咁),肉質好梅架!

      刪除
    2. thank you (心心)
      上次我應承幫人整雞比。沙田街市幾檔都無雞比。唯有去百佳買冰雞比囉。

      刪除
    3. 依家百佳都有凍鮮雞髀賣,下次可以買嚟試下呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!