2019年7月13日 星期六

失蹤?入院

自上星期六起我開始發燒,

雖然已經睇咗醫生,

但發燒都係時高時低,

攪到成個人都暈暈哋,

連煮飯都冇力,

直到星期二朝早,

燒已經退了,

所以晚上我就去學搓麵包,

點知放學返屋企後又開始發燒,

半夜更發覺全身出滿紅疹,

於是即刻去天水圍醫院睇急症,

醫生話見我發燒咁多日仲出滿紅疹,

懷疑我出麻疹,

需要隔離觀察。

就係咁,

星期三朝我就入咗屯門醫院隔離病房觀察喇!



由於係隔離病房,

所以不設探病時候,

老公只可以將帶俾我嘅嘢俾醫院亞嬸,

再由醫院亞嬸送過嚟俾我;

醫院一日4餐好準時,

七點早餐,12點午餐、5點晚餐、8點宵夜。





由於24小時唔可以離開病房真係好悶,

雖然有電視睇,

不過就得翡翠、明珠和港台31,

冇咩選擇,

唔知我係咪有預感今次入硬醫院,

所以咪都冇帶,

剩係攞咗電話叉電器和叉電線呀!

咁先可以入下facebook咋!

住咗4日醫院,

今日終於可以出院喇!

醫生話我嘅驗血報告,

麻疹、登革熱、流感等等全部屬於陰性,

表示十分正常,

咁點解今次發燒和出紅疹,

到依家都搵唔到病,

不過咁,

小病是福!

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

18 則留言 :

  1. 你要好好休息下,唔好掛住煮乜嘢餸啦,返哂冇哂事先再諗煮乜嘢餸俾我地睇好嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀,我會盡量休息夠先會開始煮嘢食呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 我出院家人最開心,因為終於有住家飯食啦!

      刪除
  3. 出院了,都要保重呀!

    回覆刪除
  4. 天氣咁熱人都熱都發燒喇,祝早日康復!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!