2019年7月30日 星期二

時款特式麵包製作精選實習(二)~第五、六堂


話咁快呢個課程又上咗一半啦!

嚟緊8月又要開始報下一期嘅課程呀!

第五堂~北海道榛子朱古力包&咖啡朱古力粒粒包











第六堂~法式棍包&樹頭麵包&香蕉合桃無根包














 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


4 則留言 :

  1. 你真冇停咁上包包班,好勤力。

    回覆刪除
    回覆
    1. 計下計下,我都連續學咗6~7年有多呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 我都係貪玩啫,有大班同學仔一齊學,傾傾講講幾個鐘好快過架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!