2019年7月23日 星期二

心情沉重



星期日元朗發生白衣人暴力襲擊市民事件,

我諗大家都知道,

住在元朗天水圍嘅我哋,

真係好心痛好心痛;

我哋一家人睇住電腦網上直播片段,

見到這震撼嘅暴力行為,

感到非常震驚、不知所措和無助,

大小魔怪的情緒亦開始失控,

反覆不停問差人去哂邊?

當晚我哋成晚瞓得3個鐘左右,

早早起身睇到新聞報導後,

大魔怪情緒更低落,

一下子大喊起來,

點解差人沒有做任何拘捕行動???

明明見到佢哋襲擊市民,

點解一個人都拉唔到???

這樣的悲憤嘅情緒,

係我家維持了好長好長時間;

每次與大小魔怪討論呢個問題時,

連我自己都不禁一齊留淚;

正當大家係網上接收到好多不同資訊,

和懷疑警察處理手法不當嘅同時,

我到現在仍相信香港司法制度,

相信只要有足夠證據,

一定會將所有暴徒繩之以法。

不論有冇傷亡,

總之用任何犯法、破壞和暴力等行為,

而達到自己想維護的某一個目的,

大家都是唔想睇到和不能容忍的。

以上係我自己嘅見解,

大家同意與否,

我都唔想有任何爭議,

我只希望大家好,

香港好,

香港是我家!


 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




6 則留言 :

  1. 祝福香港,香港人加油!

    回覆刪除
  2. 明白那種感受,每當想起元朗是我的家都會鼻頭一酸。

    回覆刪除
  3. 那夜無眠,傷心,憂心!
    怨怨相報, 陸續有來, 香港人慘了!

    回覆刪除
  4. 天佑香港, 香港人大家一定要堅強,堅守,堅定守護這福地.

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!