2019年7月6日 星期六

大嶼山寶蓮寺&大澳一日遊


今日老公和我參加業委會舉辦嘅大嶼山寶蓮寺&大澳一日遊,

9點坐旅遊巴士直接上到大佛底,

唔使行樓梯,

正呀!








 去到大佛緊係要入內參觀啦!

行完仲未夠鐘去食齋,

老公和我急急腳行去心經簡林,

影下相睇下風景。






 差不多12點半,

食咗圍味道唔錯嘅齋菜,

聽講呢圍齋菜都唔平,

仲好大碟添架!






食完午餐,

有專人帶我哋入寶蓮寺內參觀,

萬佛殿和禪室,

仲可以出外面觀景台影相。
 







遊完寶蓮寺,

我哋坐旅遊巴士去大澳喇!

嚟到大澳,

又熱又曬,

攪到我冇心情shopping。

可能就係咁,

回程時我覺得wing wing地,

返到屋苑商場順便睇埋醫生,

唔check都唔知原來我發緊燒39.1度,

唉,

呢幾日真係要好好休息下囉!













 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





4 則留言 :

  1. 現在天氣真係好熱,要飲多些水,祝早日康復!

    回覆刪除
  2. 我去過大佛幾次,但無入過心經簡林。寶蓮寺齋菜出名貴。另一間最貴是慈山寺。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!