2019年7月15日 星期一

氣炸鍋回歸~炸腰果


今日見得閒冇嘢做,

攞個空氣炸鍋出嚟炸腰果先得!

由於第一次整驚失敗,

只攞咗200g生腰果嚟炸呀!




我冇預先浸洗或先將腰果出水,

就咁即接倒落氣炸鍋,

用160度炸6分鐘,

再用180度炸2分鐘,

其間需要搖一搖D腰果等佢哋平均上色;

第一次整覺得色水淺咗少少,

望落去覺得腰果好乾爭爭;

啱啱焗起時唔覺脆架,

不過放涼咗之後,

腰果就變得脆口,

但梗係冇用油炸咁脆口啦!

我落咗少少鹽係腰果面,

然後入樽慢慢食。

下次氣炸腰果前,

可以試下搽少少油係腰果面,

咁炸出嚟嘅腰果色澤應該會靚好多呀!

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




2 則留言 :

  1. 腰果可唔可以洗一洗?定係買完返嚟唔洗就炸?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實冇一定嘅方法去做,按自己經驗或習慣去做就得,

      今次我試渡洗唔出水呢個方法,下次我會試下先出水後焗嘅效果,

      睇下邊個方法會好D呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!