2018年4月29日 星期日

返鄉下飲飲食食

噚日星期六,

姑奶、老公和我齊齊返惠州,

去到惠州都已經成12點半,

約咗朋友仔一齊食午餐!

又係嚟呢度飲冬瓜水鴨湯。












食完午餐就返屋企打掃喇!

新年之後都未返過嚟,

可想已知間屋幾污穢啦!

晚餐就去咗堂弟家食飯,

家常便飯,

我鐘意呀!









今朝星期日,

去附近市場食早餐,

飲我至愛嘅仙律~味似維他奶!

仲買咗好多手信返嚟添呀!

堂弟婦自己曬咗D菜乾,

又攞咗扎返嚟呀!







午餐又係同朋友仔食,

今次佢帶我哋嚟呢度食嘢,

特色菜係咸蛋黃釀豬肉片和蘿蔔乾煲雞,

仲有個韭菜煎蛋角都唔錯架!















 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





6 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!