2017年9月23日 星期六

返鄉下


8月尾時連續打咗3次風,

惠州果邊大水浸,

我哋條村都浸得幾犀利架!

睇番張相都嚇咗一跳,

襯呢排好天氣,

我哋返去睇下間屋啦!

(8月28日當日水浸情況)


中午返到惠州,

朋友帶我哋去食蟲草花豬肚雞煲,

加埋煲臘味飯,

正到爆呀!











夜晚果餐呢,

堂弟婦帶我哋去試新飯店,

咪睇色水好似好濃,

但味道偏淡,

啱哂我食呀!








夜晚唔齊腳,

第一次冇麻雀打,

早D瞓覺囉!

早睡早起身體好,

食早餐後就去街市入貨,

飲埋中午茶就返香港啦!



 




     


 大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




4 則留言 :

  1. 豬肚雞其實係乜來,我大鄕里

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪就係用豬肚、雞和藥材煲一個湯,食完豬肚和雞後,湯底可以用嚟打邊爐呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!