2017年6月25日 星期日

韭菜豬肉煎餃


噚日買咗1斤半餃子皮嚟包餃子,

見屋企仲有餃子皮剩,

拿拿臨買幾蚊韭菜返嚟包埋佢先得!

整咗韭菜豬肉煎餃,

今次包得23隻,

又包又煎用咗我大半個鐘,

但唔使5分鐘,

D韭菜豬肉煎餃已經俾我哋KO哂囉!







韭菜豬肉餡: 豬肉碎$20、韭菜$2

醃料: 豉油1湯匙、鹽少許、糖1茶匙、麻油少許、1湯匙水

做法: 將韭菜洗淨後切粒,加入豬肉碎和醃料攪勻,

放入雪櫃雪1小時左右,咁就可以用嚟包餃子架啦!




大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!






11 則留言 :

  1. 妳好快手呀!睇见都想食��

    回覆刪除
  2. 我今日都整左素餃,你呢個我都好想食

    回覆刪除
    回覆
    1. 素餃和肉餃,我兩款都鐘意食呀!

      刪除
  3. 包得好靚!煎得好靚!仲咁快手!

    回覆刪除
  4. 啊!你家都好鐘意食餃子

    回覆刪除
    回覆
    1. 餃子,係我家主要食糧之一嚟架!

      刪除
  5. Are you looking for free YouTube Subscribers?
    Did you know you can get these ON AUTOPILOT AND ABSOLUTELY FOR FREE by registering on Like 4 Like?

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!