2017年6月16日 星期五

小魔怪,愛,回家



小魔怪終於返嚟啦!

其實佢2月中已經完成課程,

不過佢想繼續番係英國周圍玩,

所以攪到今日先返香港;

小魔怪係英國已經要我今晚炆定腩肉和煲老火湯俾佢飲,

呢個要求太簡單啦!









  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

雀后(添飯)Facebook Fan Page


11 則留言 :

  1. 回覆
    1. 係呀,好期待英國之旅啊!

      刪除
  2. 恭喜你們一家圑圓,
    大佬也有靚齋湯和炒菜食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大魔怪歐遊中,要下星期一先返呀!

      刪除
  3. 家有靚湯水,二少愛回家。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係英國都冇煲老火湯飲,依家要補番數呀!

      刪除
  4. 小魔怪可以盡情食囉,始終媽媽好

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢呢幾日餐餐都要去食佢鐘意嘅嘢,今日我哋同佢去飲茶,中式點心食食食唔停呀!

      刪除
  5. 回覆
    1. 係呀,我以後就唔使再擔心啦!

      刪除
  6. Do you need free Twitter Re-tweets?
    Did you know you can get these AUTOMATICALLY & ABSOLUTELY FREE by registering on Like 4 Like?

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!