2017年6月19日 星期一

父親節快樂


昨日父親節,

我哋去咗妹妹家一齊慶祝;

個個見到小魔怪都話佢成熟咗生性咗喎!

昨晚晚餐,

我哋每家人各準備食物開大食會,

好豐富啊!

可惜大魔怪歐遊仲未返,

要等明年先齊人啊!








(三位父親大合照)

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



9 則留言 :

  1. 很羨慕你一家人都很好呀,有開大食會

    回覆刪除
    回覆
    1. 一家人齊齊整整開大食會,好開心架!

      刪除
  2. 回覆
    1. D嘢食多到食極都食唔完呀!

      刪除
  3. Do you need free YouTube Views?
    Did you know you can get them AUTOMATICALLY AND TOTALLY FOR FREE by registering on Like 4 Like?

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!