2017年2月21日 星期二

XO醬西芹腰果蝦仁


哈哈,

過年前炸嘅腰果仲有少半樽係度,

竟然仲未俾我偷食哂,

今次啱哂喇,

我可以用嚟做餸菜呀!







材料: 急凍蝦仁1包、西芹半棵、腰果適量、XO醬1湯匙、薑片、蒜蓉

醃料: 鹽少許、麻油少許、胡椒粉少許

調味: 蠔油1茶匙、豉油1茶匙、糖半茶匙、水4湯匙

做法: 蝦仁解凍後用廚紙索乾水份,落醃料醃1小時;西芹去根後切片備用;

燒熱水,落西芹灼1分鐘後撈起沖沖水備用;

燒熱油鑊先爆香薑片,落蝦仁快炒至兩面轉色後上碟備用;

原鑊爆香蒜蓉和XO醬後加西芹快炒,加入蝦仁和調味煮至汁濃後熄火,

加鑊蓋焗多1分鐘,將西芹蝦仁上碟後,灑上腰果便成。

  

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



10 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!